Saturday, September 19, 2009

Get well soon Zul

To our friend Zul...Get well soon and syukur Alhamdullillah baik jua only minor injuries eh..kebeliangan jua kami when c lijah meng sms atu..I was about to join my friends kan menyifood di TK Sg.Hanching when I received the sms...So I txt my friends for rencek and went straight to RIPAS Hospital..sampai hospital we were relieved that he was ok even though ada jua bunyi2 kesakitan atu..thats why I hate going to Hospital..for me kan ke hospital ani senitip dikit...bukan nya apa..meliat org kesakitan ani membari kesian and rawan ati bah..anyway, I think my injuries masa ku eksiden motor dulu lagi teruk..mun sebulan wheel-chair bound oleh nya..ani baik jua cuts and bruises here and there..and baik jua nada berpatahan..
Anyway,baik tah membaca doa selamat and doa tolak bala or at least sedakah kah apa..so a word of advice to Zul..adang tah bermotor..atu saja..yang lain atu fikirkan tah sendiri..bah bro Get well soon and bawa tah berehat...kalau kan minta bawa bejaur..txt saja..esok Mc D tu..hahahaha..but if malam pukul as usual at the usual place in Q lap..

No comments: