Monday, October 12, 2009

Kawan oh kawan

Which category do u belong to?..kalau kitani ani sanang..ada durang tu dengan iski2 durang but kalau kitani susah nada durang ada and even ada jua yang iski meliat..well..dats life...I've been through so many times in these situation..even to the extent a friend of mine since primary school bitched me around a few years back in his bid to isolate me from my friends..sampai masa ani nda ku tau kenapa and apa yang ku buat salah..tapi effort nya atu nda menjadi and backfired tah pulang arah nya..anyway, kitani inda tau hati budi seseorang atu until we are in a difficult situation and dari sana kitani tau if our friends care to help or not...selalu nya aku ani inda mau menyusahkan orang but it breaks the heart when friends don't even care to offer their help in difficult situation...and thats the reason why I never shared my problems with anyone when masalah yang nampak udah payah2an durang kan menolong...we are humans after all..sabar saja..

No comments: